Povrat robe

POVRAĆAJ – ODUSTANAK I ZAMENA
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da vam pristigli proizvod ostecen,neispravan ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine, rok za odustanak je 14 dana od dana preuzimanja artikla.
U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite za drugi ili da Vam bude vraćen novac. 

Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda poručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priloženu fakturu, potpisani nalog za ispravku, kao i popunjen obrazac za odustanak, a koji zajedno sa obaveštenjem iz člana 27. stav 1. i 2. možete preuzeti ovde
U slučaju odustanka od kupovine Potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.

Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi artikal u iznosu većem od 2000 dinara, takođe snosite samo direktne troškove povraćaja robe, dok mi snosimo troškove dostave novog artikla.

Ukoliko ste se odlučili da izvršite zamenu ili da odustanete od kupovine, potrebno je da nas obavestite pozivom na broj 0600142322 kako bi dobili potrebne instrukcije vezano za zamenu ili povrat sredstava. 
Kupljeni proizvod zajedno sa potrebnom dokumentacijom možete poslati putem kurirske službe Postexpress

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati

Nakon preuzimanja vraćenog artikla u roku od 5 radnih dana od od dana prijema vraćenog artikla biće Vam poslat drugi artikal u zamenu ili vraćen novac na tekući račun. Povrat novca kupcu koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od dana prijema povrata pošiljke.

Povraćaj srestava se vrši iskljucivo na gore navedene načine i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Zaista nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke  ustanovite da isporučena roba ne odgovara poručenoj, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovete telefonom na broj 0600142322, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.




REKLAMACIJE
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA
Član 1 Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.opremazatelefone.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2 Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.opremazatelefone.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.
Član 3  Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod 
Član 4 Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na adresu
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- reklamirani proizvod dostavi zajedno sa dokazom o kupovini
- dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti ovde
- u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- dostavi potpisani nalog za ispravku.
Član 5 Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 6 Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.